Czy zdołasz się obronić przed naporem liczb?

Od góry planszy będzie nadchodzić coraz więcej liczb. By je wyzerować, ustawiaj na ich drodze działania. Wiesz, jakie fale liczb nadejdą dzięki prognozie na lewo.

Na początku gry masz dostępne dwa działania modulo, ale będzie ich coraz więcej. Moduł działań jest jednocześnie Twoim wynikiem, wzrasta on co dwie fale.

Działania tego samego typu są coraz droższe, sprzedać je możesz za tylko 1 punkt.

Na swojej trasie liczby będą natrafiać na rozstaje dróg. Parzyste liczby podążą ciemniejszą drogą, a nieparzyste jaśniejszą.

Teraz przejdź do gry i pamiętaj, że możesz grę pauzować, jeśli chcesz się namyślić.

Koniec gry

Wynik: pkt.

Na Archipelagu Matematyki możesz dowiedzieć się więcej na temat arytmetyki modularnej, a także porównać swój wynik w grze z wynikami innych graczy.

Kliknij tu, jeśli jesteś gotów na nadejście liczb →


4
Pokaż działania

Wybierz jedno z działań →
i umieść na zielonym polu.